Hostingvergelijken.nl

Webstekker


Klik hier om naar de website van Webstekker te gaan.
Adresgegevens
Stadionplein 23

8025 CP

Zwolle


Bedrijfsgegevens
Bedrijfsnaam:
Webstekker B.V.

Rechtsvorm:
B.V. (besloten vennootschap)

KVK nummer:
34128868

Oprichtingsdatum:
onbekend

Aantal voltijdbanen:
onbekend

Aantal klanten:
20.000 tot 30.000

Aantal domeinnamen:
50.000 tot 60.000

Aantal servers:
500 tot 1000


Aangesloten bij SIDN:
onbekend

Aangesloten bij DNS.BE:
onbekend

Aangesloten bij ICANN:
onbekend

Aangesloten bij EurID:
onbekend


Telefonische helpdesk
Telefoonnummer:
088-0074970


Maandag:
9:00 tot 19:30

Dinsdag:
9:00 tot 19:30

Woensdag:
9:00 tot 19:30

Donderdag:
9:00 tot 19:30

Vrijdag:
9:00 tot 19:30

Zaterdag:
onbekend

Zondag:
onbekend


E-mail helpdesk
E-mail adres:


Maandag:
9:00 tot 19:30

Dinsdag:
9:00 tot 19:30

Woensdag:
9:00 tot 19:30

Donderdag:
9:00 tot 19:30

Vrijdag:
9:00 tot 19:30

Zaterdag:
onbekend

Zondag:
onbekend



green    Deze hoster is 'groen'. Kijk voor meer informatie op de website van The Green Web Foundation.

Klik hier om naar de website van Webstekker te gaan.

Klik hier om Webstekker zelf te beoordelen.
Gemiddelde beoordeling:
Algemene beoordeling:
2,1

Afhandeling bestelling:
5,0

Prijs-kwaliteitverhouding:
2,0

Beschikbaarheid:
3,0

Controlepaneel:
2,5

Support:
1,0

Opzeggen:
1,0

Klachtafhandeling:
1,0


Alle beoordelingen en reviews:
2 beoordelingen (waarvan 0% overwegend positief)
Beoordeling 2
Door Vergezogt (op 14 april 2016 om 13:09)

Soort gebruiker:
Eindgebruiker (zakelijk)


 
Meer dan 5 jaar klant


ICT kennis:
veel


Afgenomen diensten:
domeinnamen / e-mail pakket / hosting


Algemene beoordeling:
1,2

Beoordeling afhandeling bestelling:
-

Beoordeling prijs-kwaliteitverhouding:
1,0

Beoordeling beschikbaarheid diensten:
2,0

Beoordeling controlepaneel:
1,0

Beoordeling support:
1,0

Beoordeling opzeggen:
1,0

Beoordeling klachtafhandeling:
1,0


Ervaring in eigen woorden:
Opzeggen van diensten functioneert niet. Je krijgt gewoon nog facturen voor opgezegde diensten. Als je daarover contact opneemt met support krijg je de melding dat je de opzegging niet goed hebt uitgevoerd verkeerde datum opgegeven bij opzeggen, ondanks dat je bewijzen dat je dat zeker wel juist uitgevoerd hebt, in de vorm van screenshots meestuurt. Ook krijg je vaak standaardantwoorden als \"domeinnamen moeten binnen 40 dagen voor het eind van de contractperiode opgezegd worden\". Ook al is dit compleet niet van toepassing bij de opgezegde producten. Als je lang genoeg doorzet krijg je \"als tegemoetkoming\" dat ze facturen gaan crediteren.. ...tegemoetkoming voor hun gebrekkige systemen. Het moet niet gekker worden. Wij hadden ooit 150+ domeinnamen en een berg andere diensten bij Webstekker. Dat zijn we nu stuk voor stuk bij echte hosters aan het onderbrengen.

Deze beoordeling is 1 keer als goed en 0 keer als slecht beoordeeld.

    GOED    GOED
Beoordeling 1
Door suitup studio (op 12 maart 2015 om 12:05)

Soort gebruiker:
Eindgebruiker (zakelijk)


 
Meer dan 5 jaar klant


ICT kennis:
gemiddeld

Website:
www.suitupstudio.nl


Afgenomen diensten:
domeinnamen / e-mail pakket / hosting


Algemene beoordeling:
3,0

Beoordeling afhandeling bestelling:
5,0

Beoordeling prijs-kwaliteitverhouding:
3,0

Beoordeling beschikbaarheid diensten:
4,0

Beoordeling controlepaneel:
4,0

Beoordeling support:
1,0

Beoordeling opzeggen:
-

Beoordeling klachtafhandeling:
1,0


Ervaring in eigen woorden:
We hebben ooit onze eerste website bij Simple-Hosting afgenomen. Dit was een prima consumenten hosting met een goede service. Het is overgenomen door Webstekker. Ik weet niet wat er gebeurt is, maar de service is diep triest. Ook was onze server besmet met virussen, waardoor updates in wordpress niet meer mogelijk waren en de site pas na 10 seconden of langer geladen was. We hebben door de slechte service zelf een professional moeten inschakelen, om dit probleem te verhelpen. Als je een klacht hebt, of een vraag stelt, moet je rekening houden met 10 dagen wachttijd als ze je uberhaupt een antwoord sturen. De antwoorden lossen ook maar 1% van je klacht of vraag op, wat zorgt voor veel mailwisselingen. We hebben een webshop en zijn afhankelijk van service, daarom hebben we besloten om al onze domeinen/hosting te verhuizen naar een betrouwbare partij. KIJK UIT, doe het ineen keer goed, Webstekker == kopzorgen.

Deze beoordeling is 1 keer als goed en 2 keer als slecht beoordeeld.

    GOED    GOED


Klik hier om Webstekker zelf te beoordelen.

TERUG